تمامی سفارش‌های بهارمن از طریق پست پیشتاز ارسال می‌شوند. زمان تحویل بسته به شما بستگی به فاصله شهر مقصد دارد. ولی معمولا بین 1 تا 4 روز کاری پست بسته شما را به دستتان می‌رساند. (جمعه‌ها و روزهای تعطیل رسمی، جز روز‌های کاری محسوب نمی‌شوند)
البته اگر در روستاهای کشور عزیزمان باشید، ممکن است کمی بیشتر طول بکشد. اما بهارمن چه زمانی بسته شما را به دست شرکت پست می‌رساند؟

تحویل بسته پستی از بهارمن

مجموعه بهارمن وظیفه خود می‌داند که بعد از ثبت سفارش مشتریان در سایت، بسته آن‌ها را ارسال کند. هر روز ساعت 14 تمامی بسته‌های پستی در بهارمن به صفر می‌رسد.

شرکت پست تا ساعت 14 بسته‌های پستی را تحویل می‌گیرد. بنابراین اگر شما ساعت 15 سفارش خود را در سایت ثبت کنید، بسته شما صبح روز بعد تحویل پست داده می‌شود. اگر ساعت 10 صبح سفارش خود را ثبت کنید، بسته شما همان روز پست پیشتاز می‌شود.

شرکت ملی پست هم متعهد هست که بسته‌های پستی را همان روز به شهر مقصد ارسال کند مگر این که مشکلی برای آن‌ها پیش بیاید.

اگر سفارش بعد از 4 روز کاری به دستتان نرسید…

اگر فکر می‌کنید که تا به الان باید بسته به دستتان می‌رسیده ولی هنوز از پستچی خبری نشده است، لطفاً به ما اطلاع دهید تا کد رهگیری بسته را برای‌ شما ارسال کنیم. برای این کار کافیست به شماره
5394 240 0992  در یکی از شبکه‌های اجتماعی ایتا و یا تلگرام پیام دهید. بهتر است این پیگیری را بعد از 4 روز کاری از ما داشته باشید.